17 Mayıs 2013 Cuma

Dedem Recep BOZKURT


Canım Dedem ;

tam 20 yıl önce

yirmi yıl....

söylemesi bile çok korkunç

Ahmet'in,  Büşra'nın bile daha doğmadığı günler...  Murat, Zeynep, Merve ve benim çocuk olduğumuz, Dilara, Can ve Mustafa'nın bebeklikten çıkıp çocuk olmaya başladığı...

yani hepimiz için çok erken

çok

dedesiz kalmak için...

kimsesiz kalmış gibi hissetmek için...

dede kaybetmek kim için ne ifade eder hiç bilmiyorum ama benim için dedemi kaybetmek AİLE'yi kaybetmek demek....

o kadar özledim ki seni...

ah dedecim ah...

daha büyüyüp seninle sohbet edecek, dertleşecektik....

sana büyüdüğümüzü gösterecektik

17 Mayıs 1993 günü kaybettiklerimin listesi o kadar uzun ki

benim için Recep BOZKURT adı. Sadece dedemin adı deyip geçebileceğim iki kelime değil....

çocukluğum
güvendiğim
sevdiğim
özlediğim
örnek almaya çalıştığım
gurur duyduğum
onun gibi olmak istediğim
eşimin, oğlumun tanımasını istediğim
hep aradığım
göz yaşım
yalnızlığım
adaletinden hiç şüphe etmediğim
dürüst
baba bildiğim

bu günümü borçlu olduğum

ve yıl 2013

ben hala birine kendimi tanıtırken Recep BOZKURT'un torunuyum diyorum ....

ve bu yaşadığım sürece hiç değişmeyecek

dedemden en güzel miras ADI'nı söylerken hissettiğim gurur duygusu ....

seni çok seviyorum....

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...