2 Mayıs 2013 Perşembe

blogda panik var :)


Günlerdir evde elimde not defteri, fotoğraf makinası ve kalem gezinip duruyorum , sürekli notlar alıyorum şunu da yapmıştım bunu da yapmıştım diye ama bir türlü şu bilgisayarın başına geçip hangisini önce hangisini sonra yazacağıma karar veremiyorum.Sonra yazdığım notları kaybediyorum.. Hem şaşkın hem üşengeç hem de çok hevesliyim. 
En sonunda hepsinden geçtim karmaşık da olsa bir yerlerden başlamaya karar verdim kaybettiğim notlara hala içi yansa da artık yapacak bir şey yok şöyle bir sirkelenme ve kendine gelme zamanı... 
Artık kararlıyım yazacağım. 
Kendi kendine Pazartesi rejime başlayacağını vaad eden insanlar misali yarın sabah bu ertelemelerime son veriyorum ve başlıyorum 
Hadi Bakalım.... 

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...